WEBINARY_1920_razem-1

OPIS PROGRAMU



  Program jest odpowiedzią na potrzeby nauczycieli wobec nowo zdefiniowanych wyzwań wychowawczych względem pokolenia cyfrowego oraz rzeczywistości pandemicznej.

 Uwzględnia wyniki badań i raportów dotyczących funkcjonowania psychospołecznego dzieci i młodzieży w sytuacji kryzysowej wywołanej przez pandemię.

  Powstał na bazie między innymi założeń psychologii pozytywnej i modelu kształtowania równowagi psychicznej według Martina Seligmana.

 Integruje treści z obszarów wychowawczych, profilaktyki oraz zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży, pomagając w budowaniu odporności psychicznej uczniów oraz integracji zespołów klasowych wokół wartości i pożądanych postaw.

  Proponuje atrakcyjne formy pracy z uczniami dzięki wykorzystaniu najnowszych trendów w edukacji, jakimi są gamifikacja oraz TIK.

 Program jest realizowany w formie rocznego kursu e-learningowego dla nauczycieli z dostępem do platformy gamifikacyjnej dla klasy. 

 

 


DZIĘKI UDZIAŁOWI W KURSIE SZKOŁA OTRZYMUJE:

 

strzałka-130 gier behawioralnych na platformie gamifikacyjnej

    - po 10 projektów wychowawczych dla każdej z grup wiekowych:

    Klasy 1–3:  Moduł 1 – My i otaczający nas świat
    Klasy 4–6: Moduł 2 – Stawiam na siebie
    Klasy 7–8:  Moduł 3 – Idę w świat

  strzałka-1 30 scenariuszy lekcji wychowawczych dla szkół podstawowych:
   na każdy miesiąc w roku szkolnym zaplanowane dwie lekcje wychowawcze do realizacji w formie stacjonarnej lub zdalnej.

 

strzałka-1 10 gier behawioralnych na platformie gamifikacyjnej dla klas szkół ponadpodstawowych
   Klasy szkół ponadpodstawowych: Moduł 3 – Moje życie, moje wybory

 

strzałka-1 10 scenariuszy lekcji wychowawczych dla klas szkół  ponadpodstawowych:

   na każdy miesiąc w roku szkolnym zaplanowane dwie lekcje wychowawcze do realizacji w formie stacjonarnej lub zdalnej.

 

strzałka-1  Scenariusz spotkania z rodzicami:
   pomagający w budowaniu więzi i pozytywnych relacji nauczyciel-uczeń/dziecko-rodzic.

strzałka-1  10 webinarów szkoleniowych
dla nauczycieli wychowawców i pedagogów
wprowadzających do każdego scenariusza lekcji.

strzałka-1  Mentoring dla nauczycieli:
   zakładający 2 godziny konsultacji na temat programu wychowawczo-profilaktycznego.

strzałka-1  2 webinary (nagranie wideo)
   „Gamifikacja jako metoda angażowania uczniów” oraz „Dobrostan psychiczny po zdalnej nauce”.

Więcej o programie

 

Dla klas szkół podstawowych PROGRAM dostępny jest od 1.09.2021 natomiast dla klas szkół ponadpodstawowych od 1.10.2021 r.

gamifikacja

 

Nagrania bezpłatnych webinarów z tego obszaru udostępniliśmy na platformie szkoleniowej e-Akademia ORKE, jeśli nie posiadają Państwo konta w e-Akademii, należy je założyć aby uzyskać dostęp do bezpłatnych materiałów szkoleniowych. Link do szkolenia: https://bit.ly/37XmYB8